utorok, 20. decembra 2011

veverica sa vyrozprávala...

vianoce sa blížia a ja nepridávam nič vianočné! nevadí času dosť. ale ja hlavne čakám na sneh! ale sranda, boli sme v bystrici s manželom a pred bystricou žiadny sneh a v meste plno snehu ešte :D ja idem na sviatky k rodičom do poltára a ak bude pršať tak asi niekomu vážne ublížim. štvrtok už idem do prdele a stále nemáme všetky darčeky -_-  a to je k sviatkom asi všetko. už bude 11 hodín??zasraná robota...a čo vám tu ešte povyprávam? hľadám si novú robotu ale to vás asi nezaujíma. ale toto vás asi bude zaujímať, že som si kúpila lak od essence cracking(praskajúci lak) určite o ňom viete ak ste videli "brožúrku".prvý pokus nič moc ale je to zaujímavé že to naozaj popraská :)  hádam ešte pridám dáky príspevok do vianoc. ej ale som sa rozpísala.to u mňa nie je zvykom. mám potrebu sa vyrozprávať. hm toto si asi ani nikto nebude čítať ak hej tak napíšte že hej :D a v H&M majú parádne zľavy.som si kúpila peknú menžestrovú košelu s nášivkami na lakťoch :) a mám novú vec na wishliste a to ELLE s diárom. najväčší ojebík bude, keď to budú mať iba v čechách ako aj v staršom čísle v látkovou taškou!

nejdem už radšej nič písať a tu sú fotky...

10 komentárov:

  1. dont know what you writing about :D

    lovely tattoo!!!

    <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si to prečítala :) ... a krásna vianoce ti prajem ;) tetovanie je super a fotky pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hej! :D prečítala :) ja si tiež hľadám vôbec NEJAKÚ prácu :D držím palce že to všetko stihneš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Deni uplne super blog , strašne rada si ho čítam a prajem veľa štastia v hladani roboty a tiež štastne a vesele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj,krásne fotky :) a hlavne,prečítala som si tvoj príhovor nazačiatku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš skvelé to tetovanie :) a aj muža ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeeee baby ste ma potesili vsetky :)))):-*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko prečítané a vôbec nemôžem povedať, že to ľutujem ;) :D ELLE s diárom v pohodičke kúpiš aj na Slovensku. Ja ho už doma zohrievam ;) Ozaj, to tetovanie... Brutalita ♥

    OdpovedaťOdstrániť