sobota, 24. decembra 2011

piatok rande po dlhom čase s best friend dikou. jaj no skvele bolo! ako vždy, keď sme spolu. vždy sa nasmejeme a vždy sa niečo vyskytne čo nás prekvapí :D a sobota pekne doma s rodičmi tak ako sa patrí :) aj perníky som robila haha. už celkom dlho sme neboli všetci pokope(bez hádok). veľa ľudí pridáva fotky vianočných stromčekov a ja vám ho ukážem v ďalšom príspevku aj keď som jeden stromček už pridávala čo máme v byte s priateľom.darčekou sa mne už moc neušlo. hlavný som dostala od rodičov pred mesiacom moju lásku zrkadlovku. ale pekné vianoce boli! aj keď bez priateľa....  a ako ste prežili vy vianoce?nikoho ste nezabili?
+fotky z posledných dní.
(date with dika)
 new  *purr purr*
(x-mas snow )
 present from dika. little tail :)
presents from me for my lovely family. not so much because i dont have money for it :D

9 komentárov:

  1. perfektné fotky!ten chvostík..juuj..a krásne vianoce ti prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj kde si kupila ten chplpaty privesok na mobil ?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zase trápne pubertiacke dieťa s canonnom??

    OdpovedaťOdstrániť
  4. trapne pubertiacke dieta co musi picovat??:) radsej pis anonymne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Deni, k tomu pukavému laku, vyskúšaj si dať podeň ešte nejaký normálny, najlepšie sýtej farby, budeš tam mať vlastne také farebné škáry :) vyzerá to potom omnoho lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dala som si perletovy pod to. ked si nedas ziadny lak po neho tak sa vobec nevytvoria "škáry"

      Odstrániť