piatok, 2. decembra 2011

last week.

 Ahojte. len som chcela pridať nejaké fotky z tohto týždňa. som sa dosť nacestovala. sme boli v Košiciach, na konci sveta ale najlepšie boli Vysoké Tatry:) krása! nebola som tam už veľmi dlho.(škoda že nebol sneh). Nebola som na blogu týždeň takže preto tak veľa fotiek. a mám novú ryšavú hlavu ;)

 Hello. I just want updating some pictures from last week. I was traweling a lot. We was in Košice, end of the world-Svidník but High Tatras was the best. beautiful! I wasnt there a long time.
Here are some photos from home, hotel, Tatras and concert. I wasnt here week and thats the reason why so many photo. And I have new copper head ;) I know about that my english is horrible but i dont care.

 nemám rada značku rimmel...ale čítala som dobré "recenzie" o ňom a neodolala som. a je vážne dobrý!
celkom dlho vydrží, voňia a dobre farbí čo máloktorý rúž z tej lacnejšej kozmetiky...
jedálny lístok za 100 bodov :D

8 komentárov: