piatok 9. decembra 2011

essence cosmetics

zasa mám mániu na kozmetiku. a konečne mám niečo kde si môžem pekne rozdeliť kozmetiku. (všetko som mala pohádzané v košíčku). našla som to v jysku za 2,40 aspoň zatiaľ je to fajn vecička, kým nemám kufrík :) nemám tu síce veľa toho lebo niečo mám ešte aj doma u rodičov. možno je to pre niekoho choré ale každý má nejakú úchylku a ja mám práve na kozmetiku.
a mám nové prírastky do rodinky od essence. som príjemne prekvapená tou značkou. nato že make up bol jeden z tých lacnejších je dobrý a na brush sa aplikuje dobre. lak by mal mať gel look ale nemá.vyzerá to obyčajne báza pod očné tiene ma veľmi prekvapila, mala som od alverde ale táto je o dosť lepšia a je béžovej farby, takže jemne zakryje aj nedostatky. paletka sa mi veľmi páči.má plus aj za zrkadielko a pigmentuje prekvapivo dobre a je skvelá na smokey eye make up.

11 komentárov:

  1. máš to super porozdeľované..a tie tiene vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne ten essence make-up vôbec nesedel, ale inak majú dobré laky. A hlavne som prišla na to, že niektoré tie lacnejšie špirály, napríklad od Miss Sporty sú lepšie ako tie 15 eurové...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zbožňujem značku essence.. je pravda, že je to jedna z tých najlacnejších, ale som s ňou naozaj spokojná.. či už s make-upom, alebo púdrom, či očnými tieňmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. essence brutálna značka, a tiene sú skvelé :)
    ja mám biele fialové modré a dokonca na smokey eyes určenú paletu a všetko je skvelé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. teda tolik veci!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :)essence ma u mna plus aj preto ze netestuje na zvieratach.
    a v kazdej kozmetike maju nejaky bullshit vyrobok ktory niekomu nesadne si myslim :) ja mavam zatial stastie. ale miss sporty a rimmel nemusim

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tu paletku mam taky,docela me ta jejich upirska edice oslovila, mam i lak a lesk/barvu na rty, to, ze netestujou je u me zaklad, takze parada, ze je to cenove dostupny a kvalitni.)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. miss sporty je shit.... dávnejšie som mala rada jednu maskaru ale to už je dávno preč...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj ja mám celkom pozitívne skúsenosti s Essence a z lacnejších make-upov som si obľúbila od Catrise make-up.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten košík vyzerá skvele! :) zišiel by sa:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj,podla mňa by si mohla na to denné líčenie spraviť video,neviem ako ostatné baby ale mne sa v tom potom lepšie vyzná :)

    OdpovedaťOdstrániť