sobota, 31. decembra 2011

2011-2012?

Ešte chcem pridať fotky čo mám lebo zajtra to už nebude ono! ešte aktuálne z roku 2011:)
Rok 2011 bol pre mňa "osudovým". Skončila som školu, spoznala som najlepšieho človeka a teraz s ním žijem v Nitre a život sa mi obrátil o 180° :) obklopujú ma už iba ľudia, ktorí sú skvelí a zato si ich cením. jediné mínus je, že mi občas chýba rodina...ale komu nie. Ale v skratke bol tento rok skvelý a pevne dúfam, že 2012 bude ešte lepší.:) Ideme poriadne osláviť s našim kamarátom kapitánom a s inými :). A na polnoc padne pusa a delobuchy :) Teším sa a bude poriadna hard party!
A týmto Vám chcem popriať všetko dobré v novom roku a najebaný silvester :-*
+ ešte niečo staré ;)








5 komentárov:

  1. aj tebe krásny nový rok a uži si to dnes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. užite si silvester.. a šťastný nový rok vám želám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uaaaaaaaaah! máš strašně krásné vlasy!
    sleduju;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný fotky. Taky přeju hezkej novej rok:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné fotky. Taky přeju hezkej novej rok:-)

    OdpovedaťOdstrániť