pondelok, 7. novembra 2011

new brown hair







12 komentárov:

  1. Koľko to máš mm v uchu ? 20 ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Xpx
    no ta prva fotka je akoze megaaaaaaa
    paci sa mi :D
    inak ozatocka na teba ty mas vlastne kolko tetovani ? ,,,a kedy si si dala prve ,,,ja by som si ,ale som zaliata ze nevidrzim ,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prečo zmena?:)ale krásna :) budú aj tmavšie?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hej, vyzerá to trošku tmavšie :)) Zlatá si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mega je tá sponka ružová či fialová či aká farba to je:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takze ten ruzovy tunel je 18 teraz mam v uchu 22.
    tetovania mam na rukach,stehne,krku,drieku,lýtku a prve som si dala na 16tku:)
    a vlasy neviem ci budu aj tmavšie. uvidim ako sa este rozhodnem.
    hádam vám stačili odpovede na otazky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta sponka vo vlasoch je super crazy :D a máš krásne vlasy :D a proste krásne fotky!! :)
    ešte mám otázku že kde si zohnala tú sponku? teda keď to je sponka :D a dala by som to follow, ale teraz mi to nejako blbne... tak aspoň na bloglovin.com ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dakujem ;) a tu sponku mam z nitry chillystyle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ako, alebo v čom si spravila ten efekt na 1-vej fotke? BTW: Super blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj mňa by zaujímalo aký efekt je na 1fotke :)
    Inak úžasný blog <3

    OdpovedaťOdstrániť