piatok 18. novembra 2011

last days.

 hello. last days was special for me, like this last month and half. every day im with my boyfriend and im happy for it. every day something new, and mainly funny :). i just love it...
ahojte. posledné dni boli speciálne pre mňa, ako celý posledný mesiac a pol. každý deň som s mojím priateľom a som šťastná. každý deň niečo nové a hlavne vtipné :). proste to milujem...
 suvenír z viedne od zebrahead :D:D


4 komentáre:

  1. to co je toto fajne?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deni chystas sa na vysku alebo uz by si chcela pracovat (robit daku vizazistku alebo tak?)
    :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na výšku nechcem ísť. možno zmením ešte názor. a ja už prácu mám.administratíva ale možno si spravim casom kurz na vizazistku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi krásne fotky robíš!:) hlavne tie kvetinky sú najkrajšie:))))

    OdpovedaťOdstrániť