sobota, 12. novembra 2011

Ahojte, už mám konečne net tak tu hádam budem častejšie už aj keď málokedy mám čas.zasa sa mi mení pracovný čas a budem končiť skôr, takže si určite nájdem chvíľku. už mi to tu aj chýbalo celkom. baví ma pridávať sem moje pičovinky, ktoré sa polovici z vás nepáčia ale aj tak si to kuknú ;) 
každý deň je väčšinou stereotypný okrem piatka a soboty a trávime ho s priateľom tu(foto)...už máme aj playko a drvíme burnout...a máme sa vynikajúco keby to niekoho zaujímalo :)
dnes ideme do škaredej blatislavy hurá

5 komentárov:

  1. Pekne zariadené to máte...fuj Blava, Nitra je krajšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne spravená izba ;) a kašli na ne, nech nadávajú na teba, mne sa tvoj blog páči najviac a budem ho pozerať stále, som rada že tu už budeš častejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jupí..teším sa na príspevky :) Milujem tvoj blog :)..btw.Veľmi pekne to máte s priateľom zariadené;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj mne sa velmi paci tvoj blog..:-)

    OdpovedaťOdstrániť