nedeľa 30. októbra 2011

zoči voči - nitra










6 komentárov:

  1. jéé :D u nás bude 18.11. :) teším sa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deni,sice to nepatri k clanku,ale prajem ti vsetko najlepsie k meninam :) nech sa ti dari s Misom a nech je tvoj blog minimalne taky dobry ako doteraz no a tiez ti prajem tie blbosti co sa praju furt(zdravie,stastie atd...) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Xpx
    Ahoj deni ,,,
    chcela by som ťa zase poprosiť o zverejnenie nejakých tvojich tajomstiev čo sa vlasov týka,,,mohla by si si sem dať pls nejakú fotku ze aký más vlastne strih alebo tak lebo ja som sa dala pred nedávnom ostrihať a tak no,,,(mam na to nervy po pravde neviem co s nimi spraviť)takže moja otázka mohla by si sem dat par učesov ?,,,moc ďakujem a prepáč za tento sloh :D ,,,maj sa pekne inak keď tam napišem to Xpx to budem vždy ja :D to len tak Btw,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prvy anonym diky ale ja mam meniny 3. januara :D
    a druhy anonym ked nenosim pricesky tak mam stale iba jednoduchy copik taakze to ti asi nepomoze no :)

    OdpovedaťOdstrániť