štvrtok 20. októbra 2011

ill.

 zdravím, veveverička je momentálne chorá a zajtra ide na víkend domov si oddýchnuť od roboty a chlapa:D aaale prd. priateľ mi bude veľmi chýbať. ktorej by nechýbal jej priateľ no...teším sa aj na morčatko moje krásne či ešte vôbec žije:D
zaujimé že somm si myslela že keď sa presťahujem budem mať veľa času na blog ale zaťial to tak vôbec nie je...ale keď už konečne budem mať internet sa to zmení !
joj ale sa aj tak trošku teším domov. rodičia ma budú obskakovať aspoň chachaa ale som prefíkaná veverica ;)
pridám iba jednu sfetovanú fotku čo som našla a dávam do pozornosti video upútavku na "zoči voči moster energy tour" kde sa oplatí prísť;)



2 komentáre:

  1. Tie sponky sú úžasné ako aj celý tvoj blog samozrejme ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deni skoré uzdravenie prajem :) aj teba skolila choroba? :(

    OdpovedaťOdstrániť