štvrtok, 6. októbra 2011

čo nové?


Ahojte, takže po dlhom čase sem niečo píšem. momentálne už bývam v nitre s priateľom a kedže nemáme ešte internet tak som teraz pripojená  v obchodnom centre hah. je mi tu najkrajšie. robotu už tiež mám a nastupujem v utorok. všetko vychádza tak ako má a som šťastná :) dokonalé! ľudia ktorých tu poznám sú príjemný a mám ich rada :) asi mám slabú chvíľku :D ale teraz sa nad tým všetkým tak zamýšľam... za chvíľu mi baterka dofrčí tak sa pôjdem  korčulovať. len toľko som chcela. podeliť sa čo mám nové. a neviem kedy pridám niečo čo sa vám bude aj páčiť kedže nemám ten internet a veľa času. ale aspoň pár fotiek samozrejme pridám. dúfam že ste na mňa nezabudli... pekný deň prajem.

 najzlatší a najlepší pes pre mňa :) 


  časť klokočiny

9 komentárov:

  1. Blahoželám k novej práce a k novému bývaniu ! :) Nech sa vám darí a hlavne..nech máte ten internet :D Teším sa na ďalší článok,tvoj blog mám veľmi rada,jeden z mojich najoblúbenejších ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem velmi pekne ;) potesila si ma ze si to tu vobec citas :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda gratulujem ku všetkému, najmä k práci :)V dnešnej dobe, je zázrak, že si ju niekto nájde - nemala si problém s tými tetovaniami?Ak sa môžem opýtať, v akej oblasti?Nie, konkrétnu pozíciu ani kde, len oblasť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Deniii,nie! ako to tu bez teba zvládneme?vždy sa teším na tvoje nové príspevky,espešl na geniálne fotky,pri ktorých takmer slintám ;)super blog! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. administratíva čiže by ani s tetovaniami nemal byt problém. neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera krásny blog som rada že som naň narazila ...sledujem :) a gratulujem k práci mne končí zmluva za 2 mesiace ...takže to nieje nič moc ....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dakujem velmi pekne :) nejako to zvládneš hádam :P :)

    OdpovedaťOdstrániť