utorok 11. októbra 2011

whatever.

Ahojte, stále nemáme internet takže sem len rýchlo pridám zopár fotiek lebo mi zasa dofrčí baterka pche. aaale do týždňa by som už mala mať net aspoň dúfam. konečne! nestíham sa venovať ani fb ale hlavne môjmu blogu a prezeraniu ostatných. už mi to celkom chýba. možno to je pre vás nepochopitelné ale budiš...tákže na záver...pomodlite sa za mňa aby som už mala net :D díky bratmm
p.s. už mám prvý deň v práci za sebou:)
  len tak ...kakaná som tam viem ale tá fotka sa mi páči

 netreba popis lol

 perníček od miška bol fajnový :))

 a toto si každodenne dávam na moju fasádu :D
tralala <3

14 komentárov:

  1. znova blond? :) uááá a už sa teším na make-up posty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ó tak veľa štastia s tým netom a tak hadam sa darilo aj v práci ! :)
    Vydarené fotky a hlavne tá posledna,moc vám to prajem,ste spolu krasny ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ááá ty si tiež zoeva pozitívna :) spokojnosť so štetcami? paletka ako? mám tu istú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kde a za koľko si kúpila tie veľké očné tiene?
    a neurobíš si formspring.me na otázky?
    drž sa pa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš krásne vlasy jooj a tá paleta fkdshfksh skadial ju máš, ak mi to teda môžeš prezradiť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ts. nie aby ste susedke Monstera doniesli! :D

    (tie topánky sú super)

    A.K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kolko ťa vyšla ta paleta ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow! ta paleta stínů je skvělá, už se těšim až přidáš další make-up tutorialy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. spokojnost zo stetcami aj s paletou:) peleta je zo stranky zoeva.sk
    a dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj,čítam že už jedna sa ťa spýtala na ten formspring na otázky :) lebo no chcela som sa ťa spýtať že aký to máš foťák ? x) lebo robí celkom kvalitné fotky :) ak sa smiem spýtať,ďakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. formspring zatial nechcem. teraz neni cas na vela veci. tak ked panu otazky tak jedine tu a ja vzdy rada odpoviem :)


    a fotak mam olympus e410

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj všimla jsem si, že maš vice piercigů a vypadaji na tobe uzasne ? kde vsude je mas ? jenom pod rtem ? ja mam taky pod rtem, ale na jedne strane a furt mi to padá a ty kuličky furt ztracim, jsem na to jenom ja takove jelito ?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj. mam snakebites,septum. mala som smile nedavno potom v strede v pere, v nose a madonnu.
    a nie si sama aj mne sa stavalo ze mi vypadavali gulicky hlavne umele ale v poslednej dobe sa mi uz neodkrucaju. mam ich dost pevne zasrobovane.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj deni, skadial máš topánky?:)

    OdpovedaťOdstrániť