streda, 21. septembra 2011

whatever.

čafte ľudkovia,
teraz ma tak napadlo, že čo vás tu tak najviac zaujme, čo vás najviac baví čítať. ja sem pridávam veľa blbostí ktoré ma napadnú a aj budem  hah. návštevnosť mi stále stúpa tak ma to teší. teší ma keď ľudia vedia oceniť niečo moje či už sú to fotky čo fotím alebo hocičo iné. ďakujem vám a hlavne za komentáre. podľa vás by som mala aké príspevk pridávať? respektíve načo zamerané.

a ak toto niekto považuje za trápne mať blog. nie je to tak vôbec...je to niečo ako facebook aj tam si pridávate fotky a rôzne statusy. ale toto je omnoho lepšie aspoň pre mňa. nečumím stále na nástenku a nečíham kto aký status nahodí len aby som mohla zapičovať a robiť zbytočné spory a tváriť sa ako najlepší kamarát každého. síce som tam ale aspoň chápem ako to je...

a to je asi všetko čo som chcela. dnes nenám ani nápady. som spala do 16tej a po zobudení sa stalo mojim najlepším kamarátom vedro. už dlho mi nebolo tak zle...ani nejako nemám takú skvelú náladu ako obvykle ale aspoň mi je už lepšie. keby nie môj najlepší kamarát je tu vždy pre mňa ;)

tak vám prajem pekný zvyšok dňa.






11 komentárov:

  1. ja by som si napríklad vedela predstaviť, že si úplne zruším FB a všetko svoje sociálno - virtuálne vyžitie nechám na blogu.
    znie to oslobodzujúco

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to ano. ale ja nato nemám hah
    predsa len su tam asi 2-3 ludia s ktorymi si chcem pisat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sranda, 5 vecí z tej fotky mám doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobre vidím? Upírske denníky??? :)
    Páčiš sa mi čím ďalej tým viac ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Deni, ja si docela často pozerám tvoj blog a páči sa mi že sa neriadiš podla ostatných ale podla seba. Páči sa mi tvoj životný štýl a myslím že by si sem mohla pridávať aj viac fotiek ktoré fotíš ked si niekde v niakom meste alebo na prechádzke, proste to čo máš rada a čo sa ti zapáči a vydarí. Hlavne v tom pokračuj, myslím že týmto blogom vela ludí tešíš a prajem ti nech ti tvoj žalúdok už dá pokoj, som na tom rovnako. Teším sa na dalšie novinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. heheeej bobinka mam u teba plus ?:D

    Emmie dakujem si ma potesila svojim komentom:) aspon niekto sa rozpisal :D a budem pridavat viac takych fotiek z ciest ;) a zaludok je uz hadam v poriadku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, pekný blog, veľmi sa mi páči :) A mimochodom, vieš o tom, že jedna stránka http://www.piercingshop.cz/ použila tvoju fotku? Ja len tak,, mne by to, napr. vadilo, a keď o tom nevieš, mala by si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uzasna zbierka!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dakujem velmi pekne. a mimochodom viem o tom :) chalan mi slusne napisal a suhlasila som. kvalitne plagy ma

    bianka dakujem aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jej ty mas stetceky od zeovy? ako si s nimi spokojna?

    OdpovedaťOdstrániť