sobota, 17. septembra 2011

niečo z môjho života.

Ahojte,
mám novinku, ale pekne postupne...
píšem lebo som dostala na to chuť. nepridám žiadne fotky lebo stále nie som doma.som v nitre u priateľa. akurát nie je doma tak mám chvíľu čas aj na môj blog. až utorok pôjdem domov takže až potom pridám niečo čo sa vám bude viac páčiť ako toto moje klábosenie. milujem nitru lebo je mi je tu úžasne. v bratislave mi nebolo vôbec tak dobre ako mi je tu. a pretooooooo tram ta ra dááá idem sa zasa sťahovať:) do nitry. už koncom mesiaca takže prídem domov a môžem pomaličky začať baliť. dúfam že si potom nič nezabudnem nič dôležité lebo nitra a poltár nie je až tak blízko. strašne sa teším že budem bývať s priateľom. už len tá práca nech mi vyjde a budem najšťastnejšia na svete!!!
len som sa chcela s vami podeliť o niečom čo je pre mňa momentálne najdôležitejšie. takže tak a idem sa ponoriť do čítania knihy na ktorú sa už chystám niekoľko mesiacov .

majte sa baby :)



sorry english friends

7 komentárov:

  1. ijééj Deni ty sa len sťahuješ stále :) bývať spolu s chlapom je veľký krok..hlavne tie ponožky všade a neporiadok :D ale to máme občas aj my ženské :) prajem vám nech vám to fičí ako má :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si strasne zlata :)
    a mas pravdu je to velky krok ale uz sme si na seba velmi zvykli a nemozme byt bez seba. a po pravde ja som vacsi neporiadnik hihi:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juj tak pekne stahovanie:)

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bez fotiek, bez dlhých rečí, ale aj tak nádherný príspevok. Viem si predstaviť, akú musíš mať radosť z tohto sťahovania. Budete bývať samy? Veľa šťastia prajem a aj s prácou nech ti to vyjde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. júúj nedá mi neprihodiť koment :) jak keby som samú seba teraz počula tiež mám teraz také pocity. sťahovanie, veľmi gratulujem a želám vám príjemné spoločné chvíle :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. juj baby vy ste take zlate :))) velmi ste ma potesili dkujem vam :) btw. som myslela ze si to nikto ani citat nebude :D

    bobinka: ano samy budeme. dufam ze vsetko dopadne ako ma :)
    niqush: heh teraz je asi stahovacie obdobie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, silno ti závidím.. Aj ja by som už najradšej bývala s tým mojim. Ale prajem pekné sťahovanie, užite si samotu ;)

    OdpovedaťOdstrániť