štvrtok 8. septembra 2011

new & with him.


Hi,
 today was really beautiful day as always when im with him. walk and shops. this will be amazing three days :) then he will go home:/ fuck...
Ahoj, 
dnes bol ozaj krásny deň ako každý keď som s ním. prechádzka a obchody. toto budú úžasné tri dni :) potom pôjde domov:/ jebať...

 beautiful baby pink matte lipgloss from essence (dm).loove it. i prefer lipstick but this one is not gluey, beautiful smells and is really soft.
krásny baby pink matný lesk od essence(dm). preferujem radšej rúže ale tento nie je lepkavý, pekne vonia a je ozaj jemný.

gel eyeliner brush from essence.

 beautiful and the best boy 

walk was and now home...
prechádzka bola a teraz domov...

i fucking love him !!!!



13 komentárov:

  1. nevolá sa Mišo? a ma skupinu ? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ho potom poznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. si veľmi krásna
    2. ste spolu krásni
    3. máš skvelý blog
    len tak ďalej :) mimochodom, vynechala som že máš krásne kéry (teraz to už fakt znie ako tlačenie do zadku, ale čo už)
    Cé.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ešte musím dodať, že zbožňujem Zoči voči a ďakujem im, pretože na ich koncerte som stretla lásku svojho života ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nepchaj sa mi do riti!:D ale ne dakujem si moc zlata :)) a poviem im ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nabuduce ti napišem že si špata špatna a narcis :D ! ale nie, žartujem :) dnes som ti to tu cele prehrabala som stalker haha

    OdpovedaťOdstrániť