pondelok, 5. septembra 2011

new tattoo.

first fellows tattoo jam in bratislava was amazing. 5 hours sit on my butt and duffer in pain. but it is for beauty! and i really love it. love birds and roses. why? simple, because free and beauty...
 thank to lenny lenert from ORIGIN TATTOO.

prvý fellows tattoo jam bol super. 5 hodín sedieť na zadku a trpieť v boliestiach. ale je to pre krásu! a naozaj to milujem. zbožňujem vtákov a ruže. prečo? jednoduché, pretože sloboda a krása...
 ďakujem lennymu lenertovi z ORIGIN TATTOO.


heres some pics.








15 komentárov:

  1. Pekné :) Ale tak deni na tebe je všetko pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. klobúk dole za odvahu, ja by som už bola v kóme :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašne krásne to vyzerá, aj všetky ostatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. timbo po pravde ja som zomierala pri tom :D
    alex dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bože, krásne tetovania... Milujem presne tetovania na takýto štýl a tá tvoja ruka <3 MG - marry me! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš to krásné :) já jdu na stehno v prosinci a dokonce jdu na něco podobného:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. neskutocne nadherne krasne dokonale uzasne prenadherne prekrasne preuzasne !! :O az zimomriavky mam ! :) krasne tetovanie <3 vsetky ich mas krasne..zavidim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prekrásne, monumentálne nádherné tetovanie <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. síce na takéto typy tetovaní nie som, ale tebe to pristane a si krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To tetování je krásný :) a ještě sem se chtěla zeptat bolí to na stehno? jelikož sem nad ním taky přemýšlela :)

    OdpovedaťOdstrániť