utorok 13. septembra 2011

myself.

Ahojte,
nemám čo pridať tak pridám aspoň seba. fotka čo som dnes spáchala,fotka z koncertu môjho drahého(páči sa mi tá fotka) a niečo z webky. keď mám čas a nemám čo robiť hneď schmatnem foťák do ruky a fotím a keď nie je čo tak seba hah. dáko nemám nápady na nové príspevky. musím vypadnúť niekedy von s mojou mašinkou... ale akurát teraz ma niečo napadlo :D skôr som si spomenula čo som niekomu sľúbila. no nič. idem ja leňošiť ďalej kým sa dá ... :)
lovu zdar.


14 komentárov:

  1. Čo si komu sľúbila ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. anonym uvidis.
    nejdzi bolo to tazke vypracovat sa na kapitanku ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna si! :) ..ďakujem za komentár u mňa, potešil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem :)
    a som rada:) fakt sa mi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasné fotky!tá prvá..och..nemám slov..a tie kerky ti veľmi pristanú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna si! tá prvá fotka ma uplne dostala

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wau! dievča, úžasná si :)
    máš neskutočne krásne tetovania, o ktorých môžem len snívať, lebo nikdy nebudem mať dosť odvahy... :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. možem sa ťa opýtať ako si si zosvetlovala vlasy?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. katarina: dakujem ti. a tak odvahu na to treba to ano :)

    anonym: ja si vždy zosvetlujem melirovacim praskom s peroxidom. je to najsilnejsie takze si musis davat pozor aby sa ti nespalili vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. genialne fotky :) odteraz som pravidelnym sledovatelom! :)

    http://mishellaway.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť