utorok, 20. septembra 2011

my hair.

Ahojte baby,
kedže boli aj otázky typu čo používam na regeneráciu vlasov a bla bla tak pridávam čo používam od umývania až po samotnú úpravu vlasov. no už vlastne nepoužívam všetko lebo už nemám až tak zničené vlasy ako keď som odfarbovala. a odporúčam 6ku na regeneráciu a na každodenné používanie.
ja osobne mám radšej prípravky ktoré nemusím oplachovať a podľa mňa sú účinnejšie.

1. šampón Shauma silver reflex (vyťahuje žlté tóny)
2.regeneračný balzam Alverde(na suché a namáhané vlasy, oplachuje sa)
3.regeneračná maska Gliss kur (znižuje lámanie a ľahšie rozčesávanie, oplachuje sa)
4.regeneračná kúra Gliss kur (lámavé vlasy bez lesku, neoplachuje sa)
5.regeneračné fluid Alverde (na končeky vlasov, neoplachuje sa)
6.expresný kondicionér Gliss kur (veľmi poškodené a lámavé vlasy, neoplachuje sa)- používam po umytí alebo aj pri každodennej úprave, ľahko sa rozčesávajú vlasy
7.sprej Syoss (pre rovné vlasy, ochrana pred teplotou až 200°C)
8.lak na vlasy Taft (u mňa 5/5 bodov, vlasy sa dajú ľahko rozčesať a vonia tutty frutty)



preklínam že som sa asi pred 3 rokmi dala ostrihať dosť na krátko :/ svoje mám teraz po plecia a nedá sa s nimi nič robiť. ach...ale som sa iba tak hrala a ani neviem poriadne že ako sa mi toto podarilo hah. naživo to vyzeralo lepšie


9 komentárov:

  1. To veľmi dobre poznám s tými vlasmi,pred rokom som sa dala tiež ostrihať v zápale krátkych vlasov a teraz to preklínam,keď som mala vlasy po pás a teraz len po plecia :/ ... Inak som rada,že si pridala tento článok,čo používaš na vlasy :) Máš strašne pekný blogspot a hlavne ty si brutálna :] :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skoda ze neviem vysvetlit ze ako som to spravila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem tvoj blog!! fotky sú dokonalé a príspevky nemajú chybu..zaujímavé,že ťa vlastne vôbec osobne nepoznám a napriek tomu viem o tebe chtiac-nechtiac tak veľa z tvojich príspevkov..:)) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak veľa ešte nevieš.. ja som komplikovaný človek ;)
    a díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dnes som si kupila ten Alverde na konceky a som zvedava ci to pomoze :)
    Btw ohladom tej shaumy....ked som bola v Kauflande mali ich tam jak nasrate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vlasy super a tu 6 gliss kur som si kúpila ,idem dúfať v zázrak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéj, ďakujem za tipy ako zlepšiť kvalitu vlasov.. .som peroxidka, takže moje vlasy uvítajú asi čokoľvek.. A tá shauma, tú poznám. Kamoška mi ju odporúčila raz, keď sa mi odfarbovanie nevydarilo a vlasy som mala žlté (vyzerala som ako kura, kamoška mi dokonca povedala, že vyzerám ako keby mám na hlave praženicu xD) ale nakoniec som ho nevyskúšala.. Vlasy zmývaním postupne zosvetlili (chvalabohu xD).

    OdpovedaťOdstrániť