streda, 28. septembra 2011

make up II.


zasa pridávam make-up tutorial. boli dobré ohlasy a aj ma poprosili aby som spravila ďalšie. takže je to tu... ja osobne najradšej používam "jemnejšie" líčenie. to jest zvýraznenie obočia pomocou tieňov na obočie(obľúbila som si ich viac ako ceruzky), svetlé a hnedé očné tiene a čierna gélová linka(je trochu menej výrazná a neotláča sa, asi tým si ma získala).ja používam štetce takže a určite to má lepší výsledný efekt. ale AK BUDETE CHCIEŤ môžem sem pridať niečo oveľa výraznejšie! hovorím toto je jednoduché líčenie na každý deň. tak dúfam sa vám páčia jednoduché veci ;)

1. najskôr biely tieň pod obočie, zlatý tieň na celé viečko
2. takmer na celé viečko hnedý tieň a čierny tieň ako dolnú linku oka
3. čierna gélová linka(cat eye)
4. špirála a na dokončenie som pridala ešte kúsok  tmavohnedého odtieňa nad linku
úplne jednoduché a vypadá to pekne.
použila som GOSH predlžujúcu maskaru. fakt skvelá ! + čakám kedy mi príde moja nová paletka ;) <3 konečne ju budem mať. sa poriadne vybláznim!



a mám nejaký problém s blogom. na mojom laptope mi vôbec neukazuje môj blog a na druhom sa mi nedá odpisovať na komentáre. dúfam že sa to čoskoro napraví...

10 komentárov:

  1. krasny liceni!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi veľmi dobré:) hneď som to musela skúsiť- časom to pôjde hádam :D
    a rozhodne by som chcela aj niečo výraznejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj,chcem sa ťa spýtať akú používaš tú linku? :) akú značku konkrétne?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj,chcela by som sa ta spytat aky krem pouzivas pod makeup a ci si davas aj puder alebo nie a ak ano tak aky (respektive aku znacku)za odpoved dakujem ,,,,a prajem pekny den

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ..tiene na obočie? neaké odporúčanie na značkualebo tak ? ;) btw - m.up looks cute :) MM´s

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj deni.mimo temy len ma zaujima že kedy si si dala prvé tetovanie ? dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekné, máš krásnu farbu očí.
    btw, neviem, či už som ťa s tým otravovala, ale tú paletku mám a zrovna nejaký zázrak to nie je, farby krásne, sýte, len také prachovité strašne :( ale pohrať sa s ňou dá famózne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ospravedlnujem sa ze odpisuje az teraz.

    dakujem vsetkym :)

    aaaa pouzivam gelovu linku ktoru som si objednala asi z oriflame a neviem ako sa volala :/ ale gelove maju aj v Dm drogeriach rozne.

    krem pouzivam niveu a puder pouzivam od alverde. maju skvele svetle tiene co sa mne super hodi lebo som biela ako stena.

    tien na obocie pouzivam od essence. su tam dve farby svetlejsia a tmavsia ale aj ta svetla je dost tmava ked mas velmi svetle vlasy a nechces velmi vyrazne obocie.

    svoje prve tetovanie som si dala ked som mala 16 ak spravne tusim :)

    dakujem stella :) a som zvedava aj tak. ale myslim si ze budem spokojna ako aj zo stetcami od zoeva :) dobre recenzie so citala na vela veci od zoeva :)

    dufam ze som vam pomohla s odpovedami

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásny blog,,máš tu toho veľa a tento postup na líčenie je fakt dobrý..je to také jemné na každý deň. Aj som to skúšala no musim si to ešte natrenovať :D
    http://www.kateslifeandphotography.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásny blog,,máš tu toho veľa a tento postup na líčenie je fakt dobrý..je to také jemné na každý deň. Aj som to skúšala no musim si to ešte natrenovať :D
    http://www.kateslifeandphotography.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť