utorok, 20. septembra 2011

5 dní v Nitre.


pád dní som bola mimo domova a ja teľa som si ani foťák nezobrala. nevadí. aj tak som tam mala byť len dve noci a nakoniec ma niekto ukecal a boli z toho 4 noci.  ale úžasne mi tam bolo s ním. a ešte aj bude:) 
teraz doma ale už iba na týžden a pol. o víkend mám postarané...krásny život toto. len otázka je do kedy...
plus nejaké fotky z mobilu pridávam.

krásna nitrička onedlho som tvoja ;) milujem to mesto.

<3

malý žitňansky :D


konečne som niečo našla s veveričkou. nikde ich nemajú. asi nie sú "in"


bc. šitňanský na zápise hah

kocúr absolvent :) buzerant riadne drápy mal!


2 komentáre:

  1. lovely photos and blog.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kocúr absolvent :) buzerant riadne drápy mal!→nemálo se směju:Dprej buzerant:D:D

    OdpovedaťOdstrániť