piatok 5. augusta 2011

something new.

4 dni som nič nepísala a ani nemám čo veľmi...buď som v NR alebo len doma. zabíja ma keď musím ráno vstávať do roboty ale len ako výpomoc pri maminke. musím si nato bohužiaľ zvykať...mám v pláne sa sťahovať tákže zatiaľ si užívam "kľud" doma ak sa to tak dá nazvať. najradšej by som len spala. ach jaj... ako som skončila školu mám toho v hlave nejako o dosť viac. som si to predstavovala trošku inak. nuž ale to asi všetci. kedysi som si myslela že život je gombička ale teraz začínam vnímať realitu...
vyliala som si srdce a môžem pridávať fotky hah.



celkom dlho som sa nefotila mojim foťákom haha.


(webcam shit)
skúšobne som si vybrala piercingi. ale mám ich späť...už som si na ne tak zvykla že nemám nato si ich vybrať hah. a bez nich si pripadám divne. taký pocit že mi niečo chýba. zvyk je zvyk 

čekni dear friends clothing !!! klik 

a čekni aj fellows clothing !!! klik

haha to som ja keď som mala nejakých 9-10 rokov? netuším :D malá avril :D

veveričiak od môjho miška <3 keď sme boli v bojniciach :)


+
to čo používam na vlasy. ako vidíš je toho dosť takže asi preto mi ešte nevypadali vlasy z toľkého farbenia. plno masiek a pičovín. aj keď toto ešte neni všetko. už mi začína liezť na nervy tie komenty typu " ešte ti nevypadali vlasy?"  mám silné vlasy a starám sa o ne aj keď samorejme nie sú v takom stave ako kedysi... 






4 komentáre:

  1. Máš naozaj krásne tetovanie (pravé rameno) a vidno, že sa o tie vlasy staráš - tak isto sú krásne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty jsi nadherna!ted jsem nasla tvuj blog a sleduju;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si zlata dakujem :))
    aj tvoj blog sa mi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť