piatok, 26. augusta 2011

pictures of myself.

Ahojte,
dnes som mala náladu na fotenie a čas tak som to využila. dúfam že zasa mi začnú písať ľudia typu že som narcis...nie je nič zlé na tom že sa normálna baba fotí . a keď máš lepší foťák ako digitálny tak ťa to baví o to viac :)
takže dnešok som si čiastočne vyplnila týmto. strašne rada sa hrám s úpravami. aj keď to nikdy nechcem veľmi upravovať lebo to stratí tú originalitu fotky. 
a dnes ešte móžno pôjdem na jarmok pozrieť s jednou kočkou.uvidíme či sa prinútim niekam ísť hah 



1.
krásne som opálená lol

2.

3.

4.

5.

6.

7.


13 komentárov:

  1. jsi krásna !!! :* jak velké máš ty tunely ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem *.*
    noo teraz mam 22 a to som chcela ri 18 skoncit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hlboká poklona tvojmu umeniu upraviť fotku,nastajlovať sa,odfotiť a ešte aj tvojej kráse..woow O.o :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem tvoj štýl! <3.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau, sánka dole! úplne si ma dostala... si veľmi krásna a tetovania ti na kráse ešte pridávajú :)

    OdpovedaťOdstrániť