sobota, 27. augusta 2011

make up.

dnes som mala chuť skúsiť niečo nové, niečo takéto... ani neviem prečo. len tak ma to napadlo že make up tutorial som ešte nerobila.
kukala som plno blogov až ma to zamrzelo že môj je taký shitný hah.
takže toto je môj takmer každodenný make up.



1.krok-krém(určite je dobré si pred líčením dať krém, pod make upom pleť nevie dýchať a tým sa vysušuje)
2.krok-make up, ja používam dermacol pure gold
3.krok-obočie, tiene na obočie sú lepšie ako ceruzky aspoň pre mňa(taký môj malý trik je že si jemne nanesiem pred farbením trochu balzamu.lepšie drží)
5.krok-očný tieň biely(1) 
            hnedý(2)
            tmavo hnedý(3)
            potom čierny očný tieň ako hornú a dolnú linku 
6.krok-špirála, moja je od nivea predlžujúca extreme resist ( u mňa vedie nivea a maybelline colossal volume)
7.krok-púder alverde ( veľmi sa mi páči tá značka a má fajnové farby, natur kozmetik :)
8.krok-líčka musia byť! doteraz som používala miss sporty ružovučké a teraz mám niečo nové od vollaré mineral guľky a zatiaľ som veľmi spokojná :)
9.krok- už len niečo na pery a hotovo. ja som zaťažená na rúže. nemám rada lesky, lepí sa to a leskne ako psie gule...moje obľúbené rúže sú YSL 7,alverde 120 a chanel 20(všetko ružové)

je to jednoduché a nie je to ani také výrazné :)



 ____________________________________________________________
tak na toto som poriadne zvedavá. prečo? všetci vieme že reklamy klamú ale tak nechám sa prekvapiť.
toto vlasové sérum má po troch minútach zanechať vlasy pevné ako pred farbením. ale krabička dobre vonia :D


13 komentárov:

  1. wau deni pekne si to spravila.. mozno si poziciam navod a vyskusam to tak :D lebo u mna to je asi jeden krok dokopy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som zaťažená na rúže :))
    a ten tvoj vyzerá neskutočne geniálne..len škoda, že je taký drahý :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som trasne rada ze sa ti to paci :)):-*
    potom mozem aj ine vyskusat ak niekto bude chciet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mia no ano je drahy ale genialne ruzovy :)
    ale este napriklad aj od alverde je tiez taky vyrazny ale je ruzovofialovy ale je krasny a nie je drahy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj, ja se chcu zeptat na ty tunely, u čeho se začíná atak ? chci nejake jenom malé, max 15mm. a bojim se taky že :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj anonym :)
    tak ja zasa v tom nie som taky odbornik. ja som si roztahovala usi pomocou expanderou(slimakov) to maju vo vsetkych tattoo studiach alebo sa daju objednat z netu. ale je to dlha procedura a bolestiva.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Podla foto sudim, ze by ti sedel studeny a hlavne svetlejsi odtien hnedeho tiena na obocie. Tento, aspon na foto, neladi so studenou ruzovou. Mas krasnu tvar:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa paci ked je obocie vyrazne.. moj nazor je ze ked mas vyraznejsie obocie ani nemusis mat velmi namalovane oci...

    OdpovedaťOdstrániť