pondelok, 29. augusta 2011

hair.

Starosti s vlasmi pozná každá žena a aj muži.Pekné a zdravé vlasy môžu pomôcť zdvihnúť sebavedomie, pridávajú na atraktivite a tak ďalej...a odzrkadľujú aj stav nášho celkového zdravia. Kvalitu vlasov ovplyvňuje nie len to ako sa o ne staráme , ale aj množstvo ďalších faktorov: výživa, stres, genetická výbava, hormonálne zmeny, užívanie liekov, nevhodne zvolené postupy pri úprave vlasov mechanickou či chemickou cestou.

Mýty a pravdy o vlasoch :
1. dobrý šampón musí peniť- pravda je, že čím menej šampón pení, tým je kvalitnejší a vhodnejší. Penivosť spôsobujú silikóny obsiahnuté  v šampóne.
2. nie je dobre dlhodobo používať ten istý šampón- ide skôr o reklamný ťah. Ak vám šampón vyhovuje, nie je dôvod ho meniť.
3. denné umývanie vlasov spôsobuje , že sa rýchlejšie mastia- nie je pravda ak používate  kvalitný šampón bez silikónov.
4. farbenie škodí vlasom- nie je to pravda, ak používate kvalitné farby a dodržiavate postup pri farbení.
5. častejšie strihanie zlepšuje kvalitu a hustotu vlasov a urýchľuje ich rast- pravda je, že rast vlasov je geneticky daný a časté strihanie nemá vplyv ani na hustotu , ani na rast vlasov.                                                     
z článka SME


Takže  taká menšia "recenzia" ...ja používam teraz šampón od Schauma na šedivé a blond zosvetlené vlasy a je to taký čo má vyťahovať žlté tóny vlasov. a naozaj to vyťahuje žltú farbu. síce nie dáko extrémne ale tak je vidieť rozdiel. a na niektorých miestach mi to vyťahuje trochu do šeda. a nezľaknite sa potom, nie je to biele ale fialové. som z neho príjemne prekvapená a úplne spokojná  a odporúčam ! ale nemajú ho v každom obchode:/ (aspoň ja som ho všade nevidela).
A už som použila aj to 3 minútové vlasové sérum...hm tak mne to prišlo zo začiatku ako obyčajná vlasová maska ale tak uznávam že sú trošku jemnejšie ale tak ten rozdiel neuvidím po prvom použití takže uvidíme po viac použití...




toto som musela dať aj sem :D 16 rokov a vypadá jak 30 ročná k*rvička :D strašne sa z nej smejem ale mám ju medzi priateľmi na fb :D


13 komentárov:

  1. pfuuj ona ma 16? :D jak na drogach.. inak super napad s tym bannerom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a neeee teraz 25teho mala 17 :D:D
    a dakujem aj mi to trvalo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, článok som si prečítala a chcela by som sa na pár vecí opýtať. :)
    1. Prosím,ako zistím, či sú silikóny v šampóne ?
    2. Aká značka farby na vlasy je podľa teba najkvalitnejšia(ktorú používaš ty?)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. keď chceš taký špeci tak odporúčam ísť do lekárne a tam si pýtať taký.
    2.ja používam od pallete a som spokojná ale tak sú už rôzne novinky, ktoré sú bez amoniaku alebo majú niečo čo je šetrnejšie pre vlasy. v drogérkach určite poradia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som len dodala,že penivosť nespôsobujú silikóny,ale pridaný SLS - Sodium Lauryl Sulfate. Ten je skoro vo všetkom - dokonca aj v niektorých zubných pastách.
    Silikóny spoznáš,keď si prečítaš zloženie - názvy ako Dimethicone alebo Dimethiconol sú najbežnejšie silikóny. Ono v šampóne je fakt super ich nemať,ale ak má niekto suchšie vlasy,ktoré sa blbo rozčesávajú tak nie je dôvod nepoužívať kondicionér,kde nejaký silikón je - do dĺžok iba,aby sa nedostal na vlasovú pokožku.
    Z vlastnej skúsenosti dodám,že prechod na bezsilikónové šampóny a kondicionéry či masky + k henne, mi zlepšili kvalitu o 100%.
    Osobne odporúčam značku Alverde - určite poznáš :) kondicionér s hronom a avokádom tuším, fialový vrchnák je neskutočne účinný a krásne vlasy zjemní a je bez silikónov :), potom značka Lush - u nás sa už nepredáva,ale je super objednávať z anglickej stránky. Veci sú tam lacnejšie aj o polovicu s porovnaním v českom.
    Prepáč za taký román :) GL s blogom, je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosim ťa,kde si zohnala tu Schaumu Silver Reflex?ja som ju zatiaľ nikde nevidela :/..díky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. anonym dobrý román ;)
    Lus ten šampón mám od nás z Teta drogérie,ale je pravda, že málo kde ho majú:/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, chcela by som sa spýtať či používaš na farbené vlasy nejaké prípravky aby neboli moc zničené :) A ešte či aj niečo na regeneráciu vlasov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no vieš čo ja toho používam dosť veľa. neviem ti teraz povedať že čo všetko lebo momentálne nie som doma:/ potom to pridám na blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to mate vela spolocneho

    OdpovedaťOdstrániť