nedeľa 31. júla 2011

"ťažký" víkend.


no tak som si fajne pocestovala. PT-LC-NR-MT-PD-NR-LC-PT (jéžiš až mi to je smiešne).
boli sme na wlesefeste a celkom som bola prekvapená. bola som tam prvý krát. okolo 800 ľudí...fajn atmosféra, ľudia sa zabávali....plno známych tvárí,...poniektorí ľudia ma celkom sklamali, ale skôr mi to prišlo smiešne...ale to je vedľajšie.
prvé kapely som nestihla. ale tie ktoré som stihla zahrali fajne. abhorrence boli ako vždy dobrí, first blood super ale ten zvuk nebol bohvie aký...till we drop sa mi nepáčil spev...fuj jaký kritik zo mňa! a ostatné kapely boli fajnové...
hah a zima jak v prdeli a ľudia sa kúpali v bazéne :D hlavne opitá banská :D
vyspinkali sme sa a cestou z martina sme sa zastavili v bojniciach. iba sme si pri hrade posedeli a tielili preč.
krásne dva dni s miškom a chalanmi...vlastne tri ;) 


aj miško vie fotiť :)

haha natáčanie bola sranda.

všetko musím fotiť...


ZOČI VOČI na Wlesefeste

úžasná čínska reštaurácia! <3 *SLINTÁM*


šťastní to chlapci :)


LOVE HIM
fajnové COCKtaily tam robia :)   

naše labky 




1 komentár:

  1. ouu...tie hnedé boty sú úžasné <3 kde si ich zohnala? :)

    OdpovedaťOdstrániť