utorok 26. júla 2011

CZECH ♥


táák na fluffe bolo fajňéé. ako každý rok sa mi ľúbilo aj keď samozrejme by to mohlo byť aj lepšie...nuž ale nemôžme sa sťažovať pche. síce bolo blato jak v prdeli a zima jak v prdeli ale aspoň nepršalo. kapely boli fajné aj keď mne sa hlavne páčili tie z prvého dňa. 
začali to dve výborné kapely Hopeless a 50 lions... boli tam aj Man overborad čo sa mi tam moc nehodilo ale boli fajn.  ale vedú u mňa UNRESTRAINED!!najlepšiu showku spravili...a bolo tam plno ďalších fajnových kapiel ...aj praha bola krásna aj keď sme tam boli iba chvíľu :/
a teraz už len čakať ďalší rok.!

tutista




FLUFF FEST 

fajnová pudrenka :)





krásna praha

mňam mňam milk shake

čakanie s krtny na stanici :)

muhaha

kokodko na fluffe :D

škriatok s prievidzou :)



5 komentárov:

  1. Ahoj, natrafila som na tvoj blog. kde si našla tie červené silonky ? velmi túžim po rovnakých a pýtala som sa v Bepone po celej BA a nemajú ani im podobné ani čiernej farby

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj,
    tusim ze som si ich kupila v New yorkeri...asi ...nepamatam si uz prepac:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To nič :) už som našla svoje vysnávané :)ďakujem aj tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj,počuj,sama si si prepichovala ten pierc v ústach? smiley?
    mimochodom krásne fotky, úplne všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť