utorok, 1. februára 2011

blog sale



Topánočky z deichmannu !!!
Pôvodná cena: okolo 40 eur (nie som si istá koľko presne)
Predám: 25 eur (započítané už aj poštovné)
Stav: veľkost 36.nosené boli iba pár krát, lebo sa mi v tom ťažko chodí. Na môj vkus sú dosť vysoké.
Vnútro nie je vyšúchané. Vyzerajú ako nové, len ten opätok (fotka) je trošku začiernený. Neskúšala som vyčistiť... Mne sa stále páčia, len viem, že ich nosiť už nebudem.











Kabelka New Yorker!!! rezervovaná 
Pôvodná cena: neviem 
Predám: 12 eur(započítané aj poštovné)
Stav: Ako nová. Nosená pár krát, kedže "pipkovsky" som sa často neobliekala heh. Je celkom veľká a veľa vecí sa do nej zmestí. Na bokoch sú ešte koženkové stuhy. Vnútri je jedna malá priehradka. 










Mikina Iron Fist pánska !!!!
Pôvodná cena: 69,90 eur

Predám: 25 eur (započítané aj poštovné)
Stav: mikina je priateľova, ale už ju nenosí, tak som sa rozhodla, že mu ju predám :D

Mikine nič nie je. Bola dobre udržiavaná. Je vidieť, že je nosená iba dole na rukávoch (trochu vyšúchané).








Ak máte záujem napíšte na mail sanisloova.daniela@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára